Відділення та банкомати

Просто та зручно керуй коштами

Все, що тобі потрібно, завжди під рукою в мобільному банкінгу UnexBank Online. Встановлюй безкоштовний додаток з AppStore або Google Play та почувайся справді мобільним, коли керуєш власними фінансами. Адже всередині ти знайдеш безліч корисних функцій.

Показати ще
qr-image

Варто знати

Питання та відповіді Безпека в додатку Безпечне користування карткою

Ні, користування мобільним додатком банку є безкоштовним.

1. Насамперед завантаж та встанови застосунок з AppStore або Google Play. Пам'ятай, скористатися ним ти зможеш, тільки якщо у тебе вже є картка Юнекс Банку.

2. Відкрий додаток банку на смартфоні та введи у стартовому вікні свій фінансовий номер – той, який ти вказав при оформленні договору з банком.

3. Введи у наступному вікні одноразовий пароль, який ми відправили тобі на вказаний фінансовий номер.

Все готово! Можеш користуватися всіма сервісами мобільного банкінгу UnexBank Online у смартфоні.

Як тільки рахунок буде відкрито, картка автоматично з’явиться у мобільному банкінгу UnexBank Online. Жодних додаткових дій робити не треба.

Баланс по всім твоїм рахункам, в тому числі картковим та депозитним, відображається на головному екрані мобільного банкінгу UnexBank Online.

Мобільний банкінг UnexBank Online дає можливість отримувати багато корисних фінансових сервісів просто у смартфоні.

  • Повний контроль над станом рахунків: у будь-який момент ти бачитимеш залишки по всім рахункам у банківському додатку. Завантаж застосунок UnexBank Online на телефон та ти отримуватимеш повідомлення про усі транзакції по картці в режимі онлайн. 
  • Перекази та оплата послуг без комісії: у додатку банку ти можеш переказувати кошти на картки інших фінустанов без комісії. А також сплачувати комунальні послуги, поповнювати баланс інтернету – теж без комісії.
  • Відкривати депозити та замовляти кредити: ти можеш оформити вигідний депозит та керувати ним просто з екрану твого смартфону. Так само зручно тут можна залишити заявку на кредит.
  • Поповнення без комісії: додавай картку іншого банку до мобільного інтернет-банкінгу та переказуй кошти на свій рахунок в UnexBank без комісії.

Так, мобільний додаток банку дозволяє купувати та продавати іноземну валюту, зокрема долари США та євро, просто у смартфоні. Але для цього тобі потрібно відкрити валютний рахунок в Юнекс Банк.

Рекомендації клієнтам щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку

З метою забезпечення високого рівня безпеки інформації та унеможливлення доступу до конфіденційної інформації сторонніх осіб при роботі з системами дистанційного обслуговування рахунків (далі – СДБО), розроблено ряд рекомендацій:  

  1. Обмежте доступ сторонніх осіб до пристрою на якому виконується робота зі СДБО (персонального комп’ютера, ноутбука, смартфона, планшета, тощо). У разі втрати пристрою або у разі будь-якої підозри на компрометацію особистих ключів для роботі зі СДБО необхідно негайно сповіщати про це контакт-центр банку за номером телефону 0 800 3 111 33 (безкоштовно в межах України) або +38 (044) 585 14 87 (за тарифами оператора);
  2. Налаштовуйте окремо мережеве обладнання корпоративних і персональних комп'ютерів. Доступ до мережі Інтернет обмежуйте «білим списком» сайтів з усіх робочих місць, на яких здійснюється підготовка, підписання та відправлення платіжних документів. Радимо виконувати перевірку кому та ким виданий сертифікат надійності сайту на якому переглядаєте інформацію, а також стежити за строком його дії. Натиснувши на значок замка можна переглянути властивості сертифікату; 
  3. Користувачу не рекомендується встановлювати програмне забезпечення (додатки) завантажені з невідомих джерел/веб-сайтів і не відкривати файли, отримані з ненадійних джерел, надіслані електронною поштою від невідомих відправників. Використовувати ліцензійне програмне забезпечення для захисту від зловмисного коду, регулярно поновлювати антивірусні бази та регулярно здійснювати перевірку свого пристрою на наявність вірусів та шпигунських програм;
  4. Тримайте у таємниці та не повідомляйте стороннім особам свій логін, пароль, пароль з СМС-повідомлення, які використовуються для доступу до СДБО;
  5. Завжди контролюйте стан рахунків;
  6. Після закінчення роботи зі СДБО обов'язково вийдіть з системи, щоб сторонні особи не змогли скористатися нею;
  7. Нікому не передавайте управління своїм обліковим записом в СДО;
  8. Нікому не передавайте в будь-якій формі свої логін та пароль до облікового запису в СДО;
  9. Забезпечте захист свого мобільного телефону та SIM-картки, на номер якої СДО надсилає коди підтвердження операцій;
  10. Забезпечте антивірусну безпеку своїх інформаційних систем (на персональних комп’ютерах, смартфонах, планшетах і т.п.), за допомогою яких виконується доступ до СДО;
  11. Негайно змініть пароль в СДО, якщо пароль або його частина стала відома іншій особі;

В разі виявлення здійснення несанкціонованого доступу до облікового запису в СДО негайно звернітьсядо Служби турботи за телефонами 0 800 3 111 33 (безкоштовно в межах України) або +38 (044) 585 14 87 (за тарифами оператора).

Пам'ятайте! АТ «ЮНЕКС БАНК» ніколи не здійснює дзвінки та розсилку електронних листів з проханням надати конфіденційну інформацію про логіни, паролі або інші конфіденційні дані.

Загальні правила безпечного користування платіжною карткою

Шановні клієнти! Юнекс Банк гарантує збереження ваших коштів на пластикових картах. Проте не тільки банк, але й клієнт має піклуватися про безпеку своїх грошей.

Останнім часом почастішали випадки шахрайських атак на власників банківських карток. Від імені співробітнику банку, СБУ або пенсійного фонду, а також під загрозою нібито неправомірного списання великої суми з рахунку або навпаки зарахування, клієнта змушують повідомити номер картки, термін її дії, CVV2-код та інші паролі. З використанням даної інформації, шахраї одразу ж знімають гроші з карткового рахунку.

Щоб не стати жертвами шахраїв, рекомендуємо дотримуватися наступних простих правил.

  • Будьте завжди на зв'язку за банком. Своєчасно повідомляйте банку свої актуальні контактні дані, щоб співробітники банку могли з вами зв'язатися у разі потреби. У разі втрати або крадіжки картки якнайшвидше зателефонуйте до банку за номером 0 800 3 111 33 для її блокування.
  • Ніколи не передавайте свою картку в користування іншим особам.
  • Нікому не повідомляйте свій PIN-код (родичам, друзям, співмешканцям, колегам, сусідам тощо). 
  • Ніколи не повідомляйте стороннім особам інформацію про свою картку (її номер (16 цифр) по телефону, СМС, під час листування тощо).
  • Ніколи не повідомляйте стороннім особам дані CVV2/CVC2 (код доступу до Інтернет-операцій за карткою) по телефону, СМС, у листі тощо.
  • Нікому не повідомляйте місяць та рік закінчення строку дії картки по телефону, СМС, у листі тощо.
  • Ніколи не просіть незнайомих осіб допомоги вам при використанні банківської картки, особливо при роботі з банкоматом, не називайте їм ПІН-код.
  • Намагайтеся використовувати знайомі вам банкомати. Слідкуйте за тим, щоб на банкоматі не було додаткових незнайомих пристроїв.
  • Співробітники Банку, або представники компаній платіжних систем Visa та MasterCard ніколи не просять повідомити власника картки (електронною поштою, СМС, по телефону тощо) номер картки, CVV2/CVC2, місяць та рік закінчення строку дії картки.
  • Співробітники Банку, або представники компаній платіжних систем Visa та MasterCard ніколи не надсилають (електронною поштою,СМС тощо) посилання на сайти, де потрібно ввести карткові дані (номер картки, CVV2/CVC2, місяць та рік закінчення строку дії картки). Такі сайти є фальшивими. Отримана таким способом інформація буде використовуватись для проведення шахрайських операцій по вашій картці у Інтернет.
  • Не зберігайте дані про номер картки, CVV2/CVC2, місяць та рік закінчення строку дії картки у телефоні, планшеті, ноутбуці, домашньому або робочому комп’ютері.
  • Не залишайте картку без нагляду (особливо в торговельних точках, барах, ресторанах, готелях, касах будь яких установ).
  • Будьте уважні, якщо вам приходять СМС-повідомлення сумнівного авторства і змісту з проханням переслати СМС на інший номер - це може бути шахрайством. Не розголошуйте зміст одержаної вами СМС третім особам.
  • При оплаті карткою покупок в Інтернеті досить вказати тільки номер картки, термін її дії та CVV2-код. Якщо вас просять назвати П.І.Б., дату і рік народження, дівоче прізвище матері та інші особисті дані або набрати різні комбінації цифр на телефоні, то ви маєте справу з шахраєм. Будьте обережні, тому що в разі переведення грошей шахраєві вони можуть бути повернуті тільки за рішенням суду.
  • Перевіряйте рух коштів на вашому картковому рахунку не менше, ніж один раз на місяць.
  • Укладіть з Банком договір про отримання SMS-повідомлень щодо руху коштів на рахунку: на ваш мобільний телефон після кожної операції з вашим рахунком буде надходити звіт.
  • Змініть кодове слово у відділенні Банку після отримання карти на підприємстві.
  • Змінюйте кодове слово 1 раз на рік з метою запобігання шахрайським діям (випадки, коли телефонну ідентифікацію проходять підставні особи які заволоділи вашими ідентифікаційними даними (кодове слово, номер паспорту, ІПН, дата народження, адреса проживання або прописки).
  • Помітили підозрілі пристрої на банкоматі Юнекс Банку? Виникли труднощі з проведенням операції банківською карткою? Повідомте нам про це за телефонами:

0 800 3 111 33; +38 0 44 585 1487


Рекомендації щодо виявлення фішингових вебсайтів

Фішинг – це схема, застосування якої змушує користувачів передавати конфіденційну інформацію шахраям для використання такої інформації у зловмисних цілях. 

Конфіденційною інформацією є: 

  • логін та пароль для входу в мобільний додаток ЮНЕКС БАНКУ; 
  • номер, термін дії, CVV2/CVC2, ПІН платіжної картки; 
  • одноразові паролі підтвердження операцій; 
  • адреса вашої електронної пошти; 
  • фінансовий номер вашого телефону; 
  • слово-пароль до картки, відповіді на секретні питання тощо.

Основні схеми фішингових операцій:

  1. використання розсилок електронних листів (СПАМу) з певними пропозиціями купівлі товарів та послуг, листами-повідомленнями про блокування облікового запису пошти, доступу до системи клієнта банку та ін.
  2. переадресування користувачів на зловмисні (підробні) сайти, які ззовні, або за доменним ім’ям, схожі до офіційних сайтів певних організацій. 
  3. голосовий фішинг, 
  4. фішингові СМС – повідомлення, 
  5. фішинг в соціальних мережах тощо. 

Приклад: отримавши незаконним, або підступним шляхом інформацію про номер платіжної картки, термін дії, ім’я та прізвище держателя платіжної карти, CVV/CVC2-код – злочинці можуть використати дану інформацію для здійснення несанкціонованих списань коштів з карти. Держатель платіжної картки дізнається про такі операції вже за фактом їх здійснення, шляхом отримання інформації про рух коштів за допомогою СМС-повідомлення від банку, або переглянувши інформацію про рух коштів в мобільному додатку.

Для забезпечення високого рівня безпеки та унеможливлення доступу до конфіденційної інформації сторонніх осіб під час роботи з сайтом АТ Юнекс Банк, або з додатком пропонуємо використовувати рекомендації наведені нижче: 

  • Користуйтесь лише офіційним сайтом Юнекс Банку
  • Якщо Вас було переадресовано на невідомий сайт, з незнайомим, або іншим доменним іменем - не вводьте конфіденційну інформацію в жодні запропоновані поля. 

УВАГА! Представники банку за жодних обставин не здійснюють телефонні дзвінки своїм діючим та потенційним клієнтам для отримання будь-якої конфіденційної інформації. 

З більш розширеною та детальною інформацією про фішинг можна ознайомитись на офіційному вебсайті провідного розробника програмних продуктів для захисту від зловмисного коду – компанії ESET: https://eset.ua/ua/support/entsiklopediya_ugroz/fishing.  

Для боротьби з фішингом Українська міжбанківська асоціація членів платіжних систем ЕМА, яка за підтримки Державного департаменту США реалізує в Україні Національну програму сприяння безпеці електронних платежів і карткових розрахунків Safe Card, створила та регулярно оновлює список виявлених фішингових сайтів. Ознайомитися з переліком сайтів, які становлять небезпеку, може кожен інтернет-користувач на офіційному ресурсі ЕМА.  

• «Чорний список сайтів»;  

перевірені платіжні сервіси: https://www.ema.com.ua/citizens/whitelist/;  

посилання на офіційні сторінки учасників Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЕМА (банки, платіжні системи).

Задля унеможливлення потрапляння клієнтів банків на фішингові сайти Національний банк України на своєму офіційному Інтернет-представництві розмістив офіційний перевірений перелік сайтів банків України. 

Перевірити автентичність доменного імені та належність сайту конкретній банківській установі клієнти банків можуть перейшовши за даним посиланням.

icon star icon star icon star

Хочеш залишити відгук про роботу Unex Bank?